fbpx
Cum motiveaza Microsoft faptul ca isi inchide magazinele fizice

Cum motiveaza Microsoft faptul ca isi inchide magazinele fizice

Compania Microsoft din Statele Unite avea pana acum magazine fizice proprii. Acolo, clientii puteau testa personal produsele sale inainte de a le cumpara. Cu toate acestea, compania Microsoft din SUA a anuntat ca isi va inchide permanent magazinele fizice. Si a oferit o motivatie pentru aceasta decizie, intr-un fel.

Cumparaturile online sunt norma in ziua de azi. Dar desi citirea recenziilor unui produs online ne poate fi de folos pentru o decizie informata, uneori, folosirea unui produs in persoana poate fi mai de folos si ii poate convinge pe clienti sa cumpere.

CITESTE SI:  Cum poate Apple economisi miliarde de dolari pe an

De aceea companii precum Apple depun eforturi pentru magazinele lor fizice. Compania Microsoft a incercat ceva similar pentru a expune diverse produse Windows, dar se pare ca compania din Statele Unite doreste sa renunte la magazinele sale fizice.

Compania a anuntat ca le va inchide permanent. Conform anuntului companiei: “Compania a anuntat astazi o schimbare a operatiunilor sale, inclusiv inchiderea locatiilor fizice ale Microsoft Store. Membrii echipei din acele magazine fizice vor continua sa deserveasca clientii de la cladirile corporative ale Microsoft, ocupandu-se de la distanta de vanzari, instruire si asistenta”.

CITESTE SI:  Ce tip de Windows 10 nu va mai oferi Microsoft producatorilor de PC-uri

Clientii care sunt inca interesati sa cumpere direct de la companie vor putea sa cumpere prin intermediul magazinelor online ale companiei. Dar cei care doresc sa verifice personal anumite produse ale Microsoft vor trebui sa caute magazine fizice terte care vand produsele companiei.

CITESTE SI:  Analistii nu vad un viitor luminos pentru businessul de smartphone-uri al LG. Ar putea fi in pragul colapsului

Potrivit vicepresedintelui companiei din Statele Unite, David Porter: “Este o noua zi pentru modul in care membrii echipei Microsoft Store vor servi clientii. Suntem incurajati de oportunitatea de a inova in felul in care ii servim pe clientii nostri, de a ne maximiza capacitatile si, cel mai important, de a fi si mai de folos clientilor nostri”.