fbpx

Cum e functia YouTube rivala pentru TikTok

Cum e functia YouTube rivala pentru TikTok

Conform unor noi informatii, YouTube testeaza o noua functie rivala platformei chineze TikTok de clipuri video. Momentan, acesta este doar un experiment si doar o parte dintre utilizatorii YouTube pot folosi acea functie.

Avand in vedere succesul pe care il are TikTok (lasand la o parte controversele), nu este surprinzator ca si alte companii doresc sa creeze ceva similar.

Se pare ca YouTube este una dintre acele companii care doresc sa fie rivale pentru TikTok. Compania a anuntat ca, in unul dintre experimentele sale recente, va testa o noua functie care permite utilizatorilor sa incarce segmente video de 15 secunde de pe dispozitivele lor mobile.

CITESTE SI:  Caracteristica Unsend a WhatsApp iti permite sa stergi un mesaj deja trimis

Conform companiei YT : “Testam o noua functie pentru creatori de a inregistra clipuri direct in aplicatia mobila YouTube si de a le incarca drept un singur clip video. Daca faci parte din acest experiment, vei vedea o optiunea pentru a crea un clip video in fluxul de incarcare mobila”.

CITESTE SI:  VIDEO: Ce-a patit un chinez care a vrut sa economiseasca 3 dolari curatandu-si masina in rau

Fiecare clip video este limitat la 15 secunde, dar utilizatorii vor putea inregistra clipuri mai lungi care vor fi impartite in segmente individuale de 15 secunde.

Aceasta functie pare a fi modalitatea companiei YT de a prelua din succesul platformei TikTok rivale. De asemenea, avand in vedere segmentele multiple de clipuri video, pare ca YouTube va contesta si suprematia platformelor Instagram si Snapchat.

YouTube nu este singura companie care incearca sa reproduca succesul platformei rivale TikTok din China. Instagram anuntase anul trecut o noua functie denumita Reels care functioneaza ca rivalul TikTok.

CITESTE SI:  La ce lucrau impreuna Google si Huawei, dar care a fost intre timp anulat

Avantajul companiei YouTube este ca e mai consacrata si ca are o baza de utilizatori enorma, dar e clar ca aceasta platforma nu vizeaza aceiasi utilizatori pe care TikTok ii ademeneste. Asa ca nu e clar cat de reusit va fi acest experiment cu acea functie.