fbpx

Cum e Facebook Pay, noul sistem de plati mobile

Cum e Facebook Pay, noul sistem de plati mobile

Moneda virtuala Libra nu este singurul mare salt al Facebook in lumea platilor. Compania de social media a dezvaluit Facebook Pay, un sistem de plati mobile prin care se incearca simplificarea achizitiilor si a transferurilor de bani. Odata ce realizezi configuratia, e usor si rapid sa cumperi bilete, sa contribui la strangeri de fonduri si asa mai departe.

Conceptul de plati mobile nu este unul nou, iar in ziua de azi observam o mare concurenta pe aceasta piata. De fapt, in urma cu cativa ani, compania de social media a incercat sa intre pe piata platilor mobile cu Messenger Payments, utilizatorii putand trimite bani prin platforma Messenger.

CITESTE SI:  Cum ii nemultumeste Samsung pe utilizatorii de smartphone-uri de la aceasta companie

Cu toate acestea, se pare ca compania ar putea incerca din nou sa intre in domeniul platilor mobile, de aceasta data cu o platforma mai robusta, Facebook Pay.

Conform companiei: “Facebook Pay va incepe sa se lanseze pe FB si Messenger in aceasta saptamana in SUA pentru colectorii de fonduri, pentru achizitii in-game, bilete pentru evenimente, transferuri persoana la persoana pe Messenger si pentru achizitii de la anumite businessuri pe FB Marketplace. Si, in timp, noi planuim sa aducem Facebook Pay pentru mai multi oameni si pentru mai multe locuri, inclusiv pentru a putea fi utilizat pe Instagram si pe WhatsApp”.

CITESTE SI:  Ce upgrade vor realiza 350 de milioane de clienti de iPhone-uri, spun surse

Cu toate acestea, din ceea ce putem spune, Facebook Pay pare a se baza in mare parte pe online, in timp ce alte sisteme de plati mobile precum Apple Pay pot fi utilizate atat pentru achizitii online, cat si pentru cumparaturi offline.

CITESTE SI:  Mister elucidat: Amazon explica de ce asistentul virtual Alexa radea spontan

Nu e clar daca exista planuri de a extinde Facebook Pay si pentru magazinele fizice (offline). Dar, dupa cum mentioneaza compania, se planuieste extinderea sistemului de plati mobile catre alte aplicatii si servicii detinute de compania de social media.