fbpx

Cum abordeaza TikTok acuzatiile de cenzura asupra creatorilor de culoare

Cum abordeaza TikTok acuzatiile de cenzura asupra creatorilor de culoare

Platforma de clipuri video TikTok din China a fost recent acuzata pentru faptul ca ii suprima si cenzureaza pe creatorii sai de culoare, nerecomandandu-i. Din acest motiv, compania TikTok s-a decis sa abordeze aceste acuzatii de cenzura asupra creatoriilor de culoare, prin anumite actiuni pe care compania chineza le-a planificat.

Acum ceva timp, TikTok a trecut la actiuni pentru a aborda acuzatiile de cenzura conform carora algoritmul sau de recomandare suprima si cenzureaza creatorii de culoare.

CITESTE SI:  Ce pret are smartwatch-ul cu autonomie de doua saptamani, Huawei Watch GT 2e

Acesti pasi pentru abordarea acuzatiilor de cenzura includ lansarea unui “consiliu al diversitatii creatorilor” care vizeaza “recunoasterea si inaltarea vocilor care conduc cultura, creativitatea si discutiile importante pe platforma”, a precizat compania chineza intr-o postare pe blog.

Platforma sustine ca va evalua modelele sale de moderare, va construi un nou proces de apel “usor de utilizat” si va dezvolta un nou portal de creatori pentru extinderea comunicatiilor si oportunitatilor pentru comunitatea sa de creatori.

CITESTE SI:  Acest serviciu de muzica gratuit e disponibil si pentru iOS si Android acum

Compania din China a declarat ca va fi solidara cu comunitatea de culoare, prin participarea la “Black Out Tuesday”, zi impotriva nedreptatii rasiale, zi planificata de industria muzicala.

TikTok a declarat ca isi va inchide pagina Sounds, va suspenda toate playlisturile si campaniile, pentru un moment de reflectie si actiune.

Platforma TikTok a promis o donatie de 3 milioane de dolari pentru organizatiile nonprofit care sustin comunitatea de culoare si o donatie separata de 1 milion de dolari pentru a aborda “nedreptatea si inegalitatea rasiala”. Cu toate acestea, TikTok nu a numit nicio organizatie specifica pe blogul sau.

CITESTE SI:  Pentru ce serial va plati Apple 15 milioane de dolari pe episod

“Apreciam ca suntem scosi raspunzatori. Suntem constienti ca, pentru a deveni un loc de incredere, va fi nevoie de munca, dar suntem dedicati sa constribuim si sa promovam un spatiu in care toti creatorii sunt vazuti si auziti”, a declarat compania TikTok.