fbpx

Compania Facebook a investit 8 miliarde de dolari pentru asta

Compania Facebook a investit 8 miliarde de dolari pentru asta

Potrivit unor noi stiri, compania Facebook din Statele Unite – care detine reteaua sociala eponima – si-a indeplinit un tel pe care l-a declarat acum ceva timp. Acel obiectiv al companiei americane a putut fi indeplinit in urma unor investitii de 8 miliarde de dolari.

Conform Facebook, aceasta si-a indeplinit telul de a-si alimenta in intregime operatiunile globale folosind energie regenerabila in proportie de 100%, in urma unor investitii de miliarde de dolari.

CITESTE SI:  Cata benzina au furat niste hackeri in Detroit, Statele Unite

Compania isi concentreaza acum eforturile asupra obiectivului mai larg de a ajunge la zero emisii pentru intregul sau lant pana in 2030, inclusiv pentru furnizori si pentru activitatile de afaceri precum calatoriile si navetele angajatilor.

Facebook a anuntat mai intai acum cativa ani telul de a functiona pe energie regenerabila 100%, deoarece companiile de tehnologie au incercat sa compenseze pentru impactul asupra mediului din partea unor companii.

CITESTE SI:  Ce moderatori nu va mai folosi aplicatia TikTok pentru continutul strain

Cu cativa ani mai devreme, Acordul Climatic de la Paris a determinat 143 de tari sa se angajeze sa pastreze temperaturile globale cu 2 grade Celsius sub nivelurile pre-industriale.

Google, Microsoft, Apple si Amazon au adoptat obiectivele de mediu si au cheltuit miliarde de dolari pe achizitii de energie regenerabila, pentru a reduce generarea de emisii de carbon.

Facebook a investit 8 miliarde de dolari in proiecte de energie ecologica, inclusiv 63 de centrale electrice noi si solare. Aceasta companie a semnat contracte pentru peste 6GW de energie eoliana si solara, adica mai putin decat investitia Amazon pentru 6,5W, retailerul online Amazon fiind principalul cumparator corporativ de energie regenerabila din lume.

CITESTE SI:  De ce presedintele Donald Trump nu are voie sa blocheze utilizatorii de Twitter

Acest moment de referinta al Facebook coincide cu Ziua Pamantului. Pentru a marca evenimentul, Facebook lanseaza semnatorii de voluntariat pentru organizatiile de mediu din reteaua sa sociala.