fbpx

Cine a zis ca Facebook nu ofera niciun fel de confidentialitate

Cine a zis ca Facebook nu ofera niciun fel de confidentialitate

Cineva a sustinut in instanta miercuri ca compania Facebook de social media nu ofera niciun fel de confidentialitate pentru utilizatori. Conform Law360, acea persoana a oferit acest comentariu in apararea companiei implicate intr-un proces multiplu.

Atunci cand te inscrii si folosesti un serviciu online gratuit cum e Facebook, ar trebui sa te astepti la confidentialitate? Unii asa cred. Dar, conform unuia dintre avocatii companiei, nu e neaparat cazul.

Avocatul Orin Snyder al companiei Facebook a sustinut aceasta pozitie in instanta in apararea companiei Facebook. Conform unei stiri de Law360, comentariile avocatului au venit in apararea companiei care a implicata intr-un proces multiplu cu privire la scandalul Cambridge Analytica.

CITESTE SI:  Pretul noului notebook Surface Laptop Go al Microsoft

Avocatul a fost citat spunand: “Nu exista nicio invadare a confidentialitatii, pentru ca nu exista confidentialitate”. Acel avocat adauga: “Trebuie sa se pazeasca ceva pentru ca oamenii se se astepte la o viata privata rezonabila”.

Avocatul Facebook sustine ca compania ar trebui privita ca pe un fel de piata digitala a orasului, in care utilizatorii renunta voluntar la informatiile personale si, ca atare, nu ar trebui ca acestia sa se astepte la niciun fel de confidentialitate.

CITESTE SI:  VIDEO: Asa ar putea arata iPhone 11 al Apple din 2019

Cu toate acestea, nu toata lumea s-a lasat convinsa de acest argument al avocatului, cum ar fi judecatorul Vince Chhabria. Conform Law.com, judecatorul Vince Chhabria a raspuns spunand: “Ceea ce spuneti acum suna contrar cu mesajul pe care compania Facebook il are in privinta confidentialitatii”.

CITESTE SI:  Atat de lent se incarca iPhone-urile vechi cu incarcatorul wireless MagSafe al Apple

Reputatia companiei Facebook a fost aproape distrusa in ultima vreme cu toate aceste scandaluri de confidentialitate, iar compania Apple a folosit aceste scandaluri pentru a-si promova propriile produse care mentin o protectie ridicata. Compania Apple din Cupertino a mai spus ca clientii sai nu sunt produsele sale, spre deosebire de cum vede FB proprii sai clienti.