fbpx

Ce suma anuala aloca YouTube pentru creatorii de culoare

Ce suma anuala aloca YouTube pentru creatorii de culoare

CEO-ul Susan Wojcicki al companiei YouTube din Statele Unite a anuntat ca aloca o anumita suma anuala pe care o va directiona pentru amplificarea vocilor artistilor si creatorilor sai de culoare.

In incercarea de a “amplifica” vocile si perspectivele creatorilor de culoare, compania YouTube din Statele Unite aloca un fond anual de 100 de milioane de dolari pe cativa ani dedicat artistilor si creatorilor de culoare.

Nu e clar exact cum vor fi cheltuiti acei bani pentru acesti creatori, dar YouTube are de gand sa promoveze un eveniment live stream de strangere de fonduri pentru cei de culoare programat pentru 13 iunie.

CITESTE SI:  Un update Windows 10 major a fost amanat din cauza BSOD-urilor

De asemenea, platforma de clipuri video s-a angajat sa evidentieze problemele de justitie rasiala pe canalul sau Spotlight in luna iunie.

“Bazandu-ne pe activitatea noastra din ultimii ani, profitam de acest moment pentru a examina modul in care politicile si produsele noastre functioneaza pentru toata lumea – dar mai ales pentru  creatorii de culoare – si sa estompam acele decalaje”, a declarat CEO-ul Susan Wojcicki al YouTube, anuntanda alocarea fondului de 100 de milioane de dolari.

CITESTE SI:  Care smartphone e cel mai bun pentru YouTube si care nu prea

“Mai pe larg, vom lucra pentru ca utilizatorii, artistii si creatorii de culoare sa-si poata impartasi povestile si sa nu devina subiectii urii si suprematiei albe”.

Anul trecut, YouTube a adoptat o politica mai stricta de contracarare a urii, in special pentru continutul care distrimineaza oameni pe baza identitatii de gen si a rasei.

CITESTE SI:  De ce Facebook a eliminat sute de Pagini si conturi

Numai in ultimul trimestru, sustine Susan Wojcicki, YouTube a eliminat peste 100.000 de clipuri video si 100 de milioane de comentarii motivate de ura.

“Dar inca mai avem de munca, in special pentru comunitatea de culoare”, a scris Susan Wojcicki, CEO-ul YouTube. Evenimentul live stream pomenit mai sus (pentru acei creatori) va fi o emisie de o ora si jumatate si vor fi prezenti mai multi invitati.