Ce record a doborat OnePlus cu smartphone-ul OnePlus 6T

Ce record a doborat OnePlus cu smartphone-ul OnePlus 6T

Compania de smartphone-uri OnePlus a doborat recent un record. Aceasta a organizat un eveniment in India. Participantii au fost unii dintre primii proprietari ai noului smartphone OnePlus 6T in India. S-au adunat in Mumbai proprietari ai smartphone-ului OnePlus 6T si membrii comunitatii.

Unboxing-ul unui dispozitiv nou-nout poate fi distractiv si destul de interesant, mai ales daca l-ai cumparat din banii tai castigati cu greu. Este ca deschiderea unui cadou de Craciun.

CITESTE SI:  Cum sunt vehiculele robotizate blindate ale Armatei SUA

Acum se pare ca compania chineza OnePlus a invins toate companiile la jocul unboxing, avand in vedere ca aceasta companie detine acum recordul pentru cele mai multe unboxing-uri simultane in lume.

Compania a organizat recent un eveniment in India care a inclus participanti care erau unii dintre primii proprietari ai smartphone-ului OnePlus 6T recent lansat.

Acestia au decis sa treaca la un unboxing simultan, lucru care le-a permis sa doboare recordul. Se pare ca 559 de oameni au efectuat un unboxing smartphone-ului OnePlus 6T in acelasi timp.

CITESTE SI:  Amazon depaseste Google si devine a doua cea mai valoroasa companie din Statele Unite

Acest record a fost confirmat de Guiness World Records. Nu suntem siguri daca exista si alte companii care planuiesc un eveniment similar pentru a detrona compania chineza si a stabili un nou record.

Si  nu suntem siguri daca un astfel de eveniment de record are vreo importanta. Cu toate acestea, astfel de evenimente promoveaza foarte bine brandul si smartphone-urile, dar si aduc comunitati impreuna.

CITESTE SI:  Smartphone-ul LG Bello II a fost anuntat - specificatii oficiale

Spre deosebire de alte companii care de obicei isi rezerva evenimentele pentru mass-media, compania OnePlus a incercat de fapt sa includa comunitatea prin vanzarea de bilete la lansarile sale de smartphone-uri, astfel incat fanii sa poata participa la evenimentele lor de lansare, iar acesta este doar un alt exemplu prin care compania chineza aduce impreuna fanii si clientii sai.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *