fbpx

Ce fel de noua campanie incearca sa influenteze alegerile intermediare din Statele Unite, potrivit Facebook

Ce fel de noua campanie incearca sa influenteze alegerile intermediare din Statele Unite, potrivit Facebook

Compania Facebook a fost, in mod evident, mai vigilenta cu privire la campaniile politice de pe social media derulate pe platforma sa inaintea alegerilor intermediare din Statele Unite, dupa ceea ce s-a intamplat la alegerile prezidentiale precedente din Statele Unite.

Reteaua sociala Facebook a dezvaluit ca a identificat si interzis conturi suspecte care au participat la un comportament coordonat pentru a influenta alegerile intermediare din Statele Unite.

Campania social media pe care Facebook a identificat-o si interzis-o in mod eficient ar fi fost conceputa pentru a influenta viitoarele alegeri intermediare din Statele Unite care vor avea loc in luna noiembrie.

CITESTE SI:  Cum ii ia Huawei in deradere pe cumparatorii de iPhone-uri care asteapta la rand

Facebook nu a confirmat pentru mase ce organizatie sau tara a fost in spatele acestei campanii. New York Times informeaza ca oficialii Facebook au informat parlamentarii despre acest lucru si au subliniat ca Rusia ar putea fi implicata in campanie.

Toti au dat vina pe Rusia pentru campania de social media din timpul alegerilor prezidentiale de acum cativa ani. Activitatea pe care Facebook a descoperit-o a fost pentru a aprinde tensiunile din jurul unor probleme controversate in Statele Unite, cum ar fi agentia de Imigratie si Vamala a Statelor Unite, dar si suprematia alba.

CITESTE SI:  Cum va lupta BBC cu stirile false impreuna cu giganti tehnologici

S-a descoperit ca conturile suspecte activau in mod coordonat in jurul tendintei #AbolishICE si pentru o a doua adunare “Unite the Right” a suprematistilor albi in orasul Charlottesville.

CITESTE SI:  O aplicatie din Japonia ajuta femeile gravide sa gaseasca locuri libere in metrou

Compania a identificat 8 Pagini, 17 profile si 7 conturi de Instagram care desfasurau aceasta activitate. Cel putin una dintre Paginile de campanie pentru alegerile intermediare era urmarita de peste 290.000 de oameni.

Acele conturi au cheltuit in mod colectiv 11.000 de dolari intre aprilie 2017 si iunie 2018 in acea campanie pentru alegerile intermediare. Facebook a declarat ca va discuta cu presa pentru a oferi mai multe detalii.