fbpx

Ce confirma YouTube legat de continutul original

Ce confirma YouTube legat de continutul original

Compania YouTube care apartine de Alphabet a anuntat noi planuri pentru continutul original. Acele planuri ar putea creste numarul de spectatori si vanzarile din publicitate pentru cel mai mare site video din intreaga lume.

Alegerea propriului parcurs al povestii prin carti exista de o perioada lunga de timp. Dar, in ultimii ani, compania Netflix din Statele Unite a adus aceasta idee pe ecrane cu continutul interactiv pentru cei tineri.

CITESTE SI:  VIDEO: Unde a fost efectuata prima operatie la distanta prin 5G

Anul trecut, aceasta companie a aparut prin presa cu lansarea Bandersnatch care prezenta showuri interactive pentru un public mai larg. Compania are planuri de a produce showuri similare in viitor, dar se pare ca YouTube nu va lasa Netflix sa aiba parte de toata atentia.

Vorbind pentru Bloomberg, Susanne Daniels, directoarea pentru continut original a YouTube, a confirmat ca compania lucreaza la dezvoltarea propriului continut interactiv original.

Potrivit Susanne Daniels, “Acum avem instrumente noi si oportunitati de a crea si de a povesti povestiri multistratificate si interactive. Ben Relles are o intelegere intuitiva si experimentata a modului in care platforma poate imbunatati continutul original. Acest lucru inseamna ca Ben este alegerea perfecta pentru dezvoltarea acestei noi divizii palpitante”.

CITESTE SI:  Cu cat a fost amendat T-Mobile din cauza tonurilor de asteptare false pentru zonele rurale

Nu e clar inca la ce fel de lungmetraje si seriale originale ar trebui sa ne asteptam de la YouTube. Dar daca iti place conceptul “interactiv” si faptul ca poti alege cum se desfasoara povestea, merita sa ai in vedere ceea ce planuieste compania YouTube.

CITESTE SI:  CEO-ul Google vorbeste despre lansarea motorului de cautare pentru China

Ceea ce e interesant este faptul ca chiar luna trecuta s-a spus ca YouTube o va lua mai usor cu continutul original. Dar, bazandu-ne pe stirea mai noua, pare ca compania nu o ia mai usor si ca exploreaza diferite strategii.