Ce ar putea impiedica compania Lyft sa aiba mare succes in Japonia

Ce ar putea impiedica compania Lyft sa aiba mare succes in Japonia

Compania Lyft de ride-hailing din Statele Unite ia in considerare sa-si ofere serviciile in Japonia, o piata in care rivalul Uber Technologies Inc. a inregistrat pana acum un succes limitat din cauza obstacolelor de reglementare.

Lyft este principalul rival al Uber in Statele Unite, dar cea de-a doua companie se afla intr-o liga la nivel global. Lyft nu are amprenta internationala pe care o care Uber si va dura foarte mult timp pentru a ajunge acolo unde se afla Uber astazi.

CITESTE SI:  VIDEO: Cel mai nou clip muzical al lui John Legend a fost capturat cu telefonul Google Pixel 2

Lyft nu a exclus niciodata extinderea internationala si se pare ca compania doreste sa-si extinda amprenta internationala, intrand in una dintre cele mai provocatoare piete de ride-hailing din lume: Japonia.

Comentariile unuia dintre fondatorii companiei indica faptul ca Lyft are in vedere o extindere in Japonia. “Ne-ar placea sa fim in Japonia si vom analiza, de asemenea, aceasta posibilitate”, a declarat John Zimmer, cofondator si presedinte al companiei, la Summitul pentru Noua Economie 2018 din Tokio.

CITESTE SI:  Tim Cook se lauda ca o multime de utilizatori Android trec la iPhone-uri

“Cred ca respectivul cadru de implementare de aici va juca un rol si mai mare decat probabil a jucat in alte regiuni”, a adaugat acesta. Nu este ca si cum serviciul nu are deloc o amprenta internationala.

S-a extins in Canada in luna decembrie a anului trecut, ceea ce a marcat inceputul expansiunii sale in afara granitelor Statelor Unite. Nu este surprinzator sa vedem ca Lyft a pastrat Japonia ca una dintre urmatoarele optiune de expansiune, dat fiind faptul ca una dintre cele mai mari companii de comert electronic din tara, Rakuten, a investit in compania americana in 2015.

CITESTE SI:  Cum au protestat impotriva eSport-urilor niste suporteri de fotbal elvetieni

Cu toate acestea, Japonia este o piata complicata pentru serviciile ride-hailing, deoarece ramane dominata de operatorii de taxi autorizati. Ramane de vazut daca Lyft va fi capabila sa vina cu o strategie pentru a se stabili rapid in Japonia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *