fbpx

Ce aplicatie iOS a generat cel mai mare venit in 2018

Ce aplicatie iOS a generat cel mai mare venit in anul 2018

Aplicatiile iOS descarcate de pe Apple App Store au generat venituri de sute de milioane de dolari in 2018. Folosind datele de la Sensor Tower, s-a alcatuit o lista cu cele Top 10 aplicatii iOS descarcate de pe App Store care au generat cele mai mari venituri in 2018.

Jocuri precum Candy Crash au fost cunoscute in trecut pentru faptul ca genereaza sume imense de bani, in mare parte datorita achizitiilor in-app.

Cu toate acestea, este clar ca abonamentele reprezinta noul model de generare a veniturilor care domina. Sau cel putin asa e conform unei stiri de Business Insider care a primit date de la firma de analiza Sensor Tower.

CITESTE SI:  De ce Microsoft tot nu e incantata, desi Apple permite serviciile de streaming de jocuri pe App Store

Conform datelor despre Top 10 aplicatii care au generat cele mai mari venituri pe dispozitivele iOS in 2018, pare ca o buna parte dintre aplicatii sunt pe baza de abonament, sau au optiunea de a cumpara abonament.

Cea de pe locul intai este chiar Netflix. Se estimeaza ca aceasta a generat un venit de 790,2 milioane de dolari numai pe iOS (nu este clar daca aceasta suma generata e de dinainte sau dupa ce Apple si-a luat partea).

CITESTE SI:  De ce un cuplu a ales pentru fiul lor numele "Google"

Alte aplicatii iOS pe baza de abonament din top 10 includ Hulu, Pandora, YouTube (utilizatorii pot alege sa se aboneze la serviciul premium al YouTube) si Tinder (care ofera un abonament lunar pentru a debloca caracteristici premium).

De asemenea, o parte dintre aceste aplicatii iOS sunt din China si e posibil ca nu ati auzit de ele. Pe baza acestor date despre venituri, nu este surprinzator faptul ca Apple a incercat sa-i incurajeze pe dezvoltatori sa adopte un model pe baza de abonament pentru aplicatiile lor iOS.

CITESTE SI:  Huawei recomanda acestei tari sa anuleze interdictia asupra sa

Acest lucru garanteaza un flux constant de venituri, spre deosebire de achizitiile unice sau chiar achizitiile in-app care nu garanteaza neaparat ca vor avea loc suficient de frecvent pentru a fi sustenabile.