fbpx

Cate locuinte din Marea Britanie sunt abonate la un serviciu de streaming

Cate locuinte din Marea Britanie sunt abonate la cel putin un serviciu de streaming

Multe dintre locuintele din Marea Britanie sunt abonate in acest moment la cel putin un serviciu de streaming precum Netflix, Amazon Prime Video, Now TV sau Disney Life, pe masura ce vizionarea la TV in Marea Britanie continua sa scada, conform autoritatii de reglementare media Ofcom.

Undeva la 13,3 milioane de locuinte – 47% in total – sunt abonate la cel putin unul dintre aceste servicii, in crestere de la 11,2 milioane cat era in 2018.

CITESTE SI:  Un pirat software are nevoie de 200 000 de vizualizari pe Youtube pentru a scapa de o amenda uriasa

Datele subliniaza o schimbare dramatica in tiparele de vizionare in mai putin de un deceniu, avand in vedere ca serviciile de streaming online fura in Marea Britanie cota de piata in detrimentul televiziunii.

Spectatorii inca petrec 70% din timpul de vizionare pe BBC si ITV, a spus Ofcom, dar acestia urmaresc cu 50 de minute mai putin TV traditional in fiecare zi decat in 2010.

Schimbarea a fost cea mai accentuata in randul persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani, a caror vizionare TV traditionala s-a redus la jumatate in acea perioada.

CITESTE SI:  Cum te impiedica Facebook sa distribui dezinformare despre coronavirusul Wuhan

“Modul in care ne uitam la TV se schimba mai repede ca oricand”, spune Yih-Choung Teh de la Ofcom. “In sapte ani, serviciile de streaming au crescut de la zero ajungand pana in aproape jumatate dintre locuintele din Marea Britanie”.

Netflix a fost cel mai folosit serviciu de streaming in Marea Britanie in primul trimestru din 2019 (cu 11,5 milioane de abonati), spune Ofcom adaugand ca Amazon Prime Video avea 6 milioane de abonati, serviciul iar Now TV 1,6 milioane de abonati.

CITESTE SI:  VIDEO: Un nou logo pentru YouTube si o noua interfata Material Design disponibile pentru toata lumea

Vizionarea medie zilnica pe serviciile de streaming a crescut in Marea Britanie cu sapte minute anul trecut ajungand in total la 26 de minute, spune Ofcom. De asemenea, vizionarea pe platforma de clipuri video YouTube a crescut cu 6 minute, ajungand la 34 de minute.

Sursa imagine: Flickr.com