fbpx

Cat a platit SiriusXM pentru a prelua compania Pandora

Cat a platit SiriusXM pentru a prelua compania Pandora

Liberty Media, compania parinte a SiriusXM, vrea sa domine industria de divertisment audio. Tocmai de aceea, compania a preluat Pandora – si a dat destul de multi bani pentru asta.

SiriusXM a anuntat ca preia compania de streaming de muzica pe internet – Pandora – pentru o suma de 3,5 miliarde de dolari. Se spune ca brandul si serviciul Pandora vor fi pastrate dupa preluare, asa ca cei circa 70 de milioane de utilizatori activi lunar ai serviciului cumparat nu au de ce sa se ingrijoreze. Cel putin pentru moment.

CITESTE SI:  Tara din Europa in care Google va mai construi un centru de date

Compania cumparatoare are aproximativ 36 de milioane de abonati. Aceasta preluare nu este deloc surprinzatoare, dat fiind faptul ca SiriusXM a investit anul trecut 480 de milioane in Pandora pentru un pachet de 19% dintre actiuni.

Atunci s-a speculat pentru prima data ca SiriusXM ar putea in cele din urma sa preia compania. Acest lucru s-a intamplat in final acum cateva luni. Pandora se va alatura astfel portofoliului SiriusXM in calitate de prim serviciu de streaming corespunzator care va complementa toate celelalte servicii de radio ale sale.

CITESTE SI:  Cum e prima boxa inteligenta a Huawei - AI Cube - care e si router

SiriuxXM spune ca preluarea va crea cea mai mare companie de divertisment audio din lume. In ceea ce priveste cresterea pretului abonamentelor, compania a declarat ca nu vor exista modificari la abonamentele si serviciile SiriusXM si Pandora, pentru moment.

Absolut nimic nu va fi schimbat imediat dupa aceasta preluare, asa ca optiunea de streaming sustinuta de reclame a Pandora va fi continuata. Nici cei 5,6 milioane de membri platitori ai serviciului cumparat nu au de ce sa se ingrijoreze in acest moment.

CITESTE SI:  Ce solutie are Microsoft pentru update-ul Windows 10 care sterge fisiere

Asta pentru ca SiriusXM a clarificat ca continutul lipsit de reclame a fost si va continua sa fie principalul diferentiator pentru serviciul sau. Deci utilizatorii serviciului cumparat nu trebuie sa se ingrijoreze.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *